lördag 5 juli 2014

HUSVISNING

Hej och hå! Här sitter jag på balkongen och lunchar med ena handen och bloggar med andra medan jag får lyssna på grannen som försöker sig på att spela trumpet. Samma stycke om och om igen...snart går jag ner och pluggar igen s*%#en!!! Vilken fantastisk dag det blev, hoppas att solen och värmen är här för att stanna ett tag. För min del så bjuder lördagen faktisk på en del jobb medan sambon är ute och dyker. 

Vi ska på husvisning nästa vecka och fast jag vet att man inte ska ropa hej förrän...ja ni vet...så har jag i praktiken redan byggt om hela alltet utifrån mina drömmar och önskemål. Just nu är jag på köket och fixar och donar och för tillfället lutar det åt dessa luckor...


Luckorna Lindö från Marbodal, vackert som tusan! Men då huspriserna här i stan har en tendens till att springa iväg...och då menar jag skjuta i höjden så kanske det i bästa fall blir budget varianten från Ikea



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar