lördag 6 september 2014

EN STUND FÖR MIG SJÄLV

...tillbringar jag allra helst med en kopp te. Även detta ska ju såklart vara ett stilleben här hemma ;) 




Ett par arbetsdagar denna vecka har jag spenderat uppe i huvudstaden och vad passar då bättre än att fylla på te förrådet. Som alltid så åker det ju med en standardburk hem eftersom jag köper på mig flera hekto men denna gång hittade jag en extra fin fin burk som nu pryder min tebricka. 


Höstig och fin färg blev det, vilket passar bra ihop med de övriga burkarna! Nedan ser ni de sorter som alltid finns här hemma hos mig. Grönt te på morgonen och ett rött på kvällen. Väldigt synd att det enbart är NK Sthlm som har dessa. Visst "här hemma" (nästan i alla fall) i Göteborg så kan de säkert fixa en snarlik blandning...men det är ju dessa två jag vill ha. Samtidigt så bör ni satsa på pralinernas pralin, NK Mint. Hur god är den inte? Ja det är dessa två saker, te + NK Mint, som alltid köps med hem när jag är i huvudstaden.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar