måndag 5 maj 2014

ÅTER TILL VERKLIGHETEN

Semester i all ära men finns det något bättre än att komma hem och krypa ner i sin egna säng. Gärna med dessa sängkläder som är de absolut bästa, ever!
\\Beach House

Hej nya vecka och deklarationspanik!

Efter en vecka på Malta och Sicilien var det ett överfyllt skrivbord som väntade på mig när jag kom tillbaka till kontoret och ja, det var många många många gul-vit-randiga blanketter som låg där...och fortfarande gör. Veckan som gick bjöd på molnfria himlar med go värme, god mat, gott vin och bara långa slappa dagar. Malta har jag besökt tidigare men aldrig Sicilien, och jag blev förälskad. I landet, maten, människorna, vyerna ...  ja, hoppas snart att jag kommer tillbaka. Nedan kommer ett litet bildregn från mobilen!











\\Direkt från fältet\\Sicilien\\Besök på kaktusgård\\Valettas gator*2\\I full blom\\St Julians på morgonpromenaden\\Några steg längre bort St Julians\\Vätskepaus på bästa tänkbara plats\\Dagens kontor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar