måndag 19 maj 2014

CLARINS + BJÖRK&BERRIES = SANT

Bland åska och skyfall så måste jag bara tipsa er om två produkter som jag har väldigt svårt att leva utan. Båda dessa används flitigt på dagarna och det finns alltid en i reserv hemma. 


För oss som arbetar mycket med papper så är det A och O att smörja in händerna och detta gör jag helst med Björk & Berries underbara handkräm Green & Clean. Två viktiga faktorer för mig när jag väljer handkräm är att den snabbt ska gå in i huden och gärna en tjockare konsistens. Det andra är doften. Egentligen behöver handkrämen inte lukta men om den nu ska göra detta så måste det var en mildare doft som inte tar över. Och dessa egenskaper uppfyller ovanstående, så klart! För att inte glömma så är det en ekologisk produkt som tillverkas här i Sverige! Produkt #2 är den bästa av dom bästa i läpp väg, Clarins Natural Lip Perfector. Jag har haft mycket problem med läpparna genom tiderna, det är munsår högt och lågt och då snackar vi inga små sår utan stora variga blåsor på hela läpparna men genom att regelbundet (i mitt fall varje timma nästan) smörja in läpparna så har jag faktiskt lyckats hålla munsåret borta riktigt länge nu. Ett stort plus för den goda smaken också ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar