torsdag 15 maj 2014

GIVARPS, EN NY KANDIDAT!

Precis som alla andra veckor drog även denna iväg alldeles för snabbt. Min vecka har fyllts med lite olika kurser och seminarium som betats av både på hemmaplan men även nere i Göteborg och vad passar då bättre än att hinna med lite vardagsshopping. Den som faktiskt är den bästa, helt förutsättningslöst gå in i en butik och bara kolla av läget. Som denna nedan underbara butik


...ja det finns väl inte många som missat denna fantastiska butik, Artilleriet. Är ni där så får ni inte missa bageriet intill, oh my! Men det var inte här som det blev några köp faktiskt, dock får jag visa dessa när leveransen behagar att dyka upp. Om sisådär 2-3 veckor....känns som en evighet och jag vill bara ha det nu när det ser ut som det fina vädret är på väg tillbaka igen! När jag ändå var inne på Svenssons i Lammhult vid Järntorget så passade jag på att kolla av utbudet av runda snygga matsalsbord för det är nästa projekt hemma. Hade två alternativ som jag valde mellan men helt plötsligt fick jag en till kandidat...



Dessa valde jag mellan först, klassiska Bruno Mathsson eller Tati från Asplund men nu vet jag inte för jag fick nämligen tips om detta fina bord från Givarps "Märtha" som man kan måttanpassa och även välja själv i vilka färger som du vill ha det. Visst är det fint!


Nu blir det till att fundera en runda till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar