onsdag 21 maj 2014

INSPIRATION FRÅN OYOY

I går när jag satt och letade efter lite fina dynor till balkongen så klickade jag in mig på rum.21 och fick då se denna reklambild från märket OYOY (som jag inte riktigt vet vad de gör i nuläget) men det som jag fastnade för var rummet till vänster i bilden. 



Det blir oftast så här när jag surfar runt att jag hittar min inspiration till mitt framtida hus just genom lite olika små bilder eller varför inte Hemnet. Man kan säga att jag klipper och klistrar lite vart som. Denna bild skulle vara mitt vardagsrum exempelvis och nedan ser ni ett axplock av bilder som jag sparat ner i mobilen 







Haha, försök få ihop dessa med en bra planlösning och helst inte ett villervilla-hus.
(tyvärr vet jag inte vart jag hämtat hem dom från med de flesta är mäklarbilder)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar