tisdag 27 maj 2014

SVENSKT TENN FÖR HELA SLANTEN


God morgon Stockholm & Kungsholmen...ja så såg det ut tidigt i morse när jag begav mig ut i detta färgsprakande kit. Kanske inte Kungsholmen runt men väl en rund på 5 km innan jag tog mig för av hotellets goda frukost buffé. 


Sedan väntade en härlig shopping tur på bästaste bästaste affär, Svenskt Tenn. Vet inte hur folk klarar av att gå in där utan att få med sig något hem. Ja menar, det finns väl alltid anledning att köpa lite fler servetter eller kanske ett nytt kuddfodral.  



Just idag var målet att spana in tapet utbudet, gillar verkligen Josef Franks Paradiset på vit botten. Skulle gärna sätta den i hallen men det blev inget tapet köp utan däremot...


 ...paket!!! Något väldigt fint och något ännu finare. Det ena är faktiskt till mig själv (tjihoo!) och det andra är till finaste vännen.


och sist men inte minst, det som alltid går åt oavsett vad sambon tycker ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar