fredag 16 maj 2014

KNEP FRÅN MÄKLARNA

En sida som jag besöker regelbundet är mäklaren Alvhem men idag jag lite full i skratt när jag var inne där. Bland annat för denna bild...


Vem, jag menar VEM, cyklar runt så där i sin ställde lägenhet. Nog för att vi mer och mer ser personer som rör sig i lägenheterna som ligger ute till försäljning men är detta nästa steg? För ett tag sedan kunde vi se en person som flög förbi lite snabbt på ett par bilder, gärna med en skål med fräsch sallad i handen eller en flaska rött, sedan blev det istället bilder där det satt en kvinna på golvet lutad mot väggen och bläddrade i en inredningstidning och nu är vi tydligen där att vi får se lite aktivitet i bilderna. Det andra som jag fastnade för hos Alvhem idag var en lägenhet där beskrivningen bland annat var "en lägenhet där du själv kan sätta din prägel på kök och badrum ned dessa bilderna



Och texten "så här har grannen valt att inreda"....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar