söndag 11 maj 2014

FREE, BADRUMSINSPO

Söndag och full fart mot en ny vecka. Söndagarna brukar bestå av städning, tvätt och handling här hos oss och detta är inget undantag idag. Men innan jag tar tag i städningen av badrummet så bjuder jag på en glimt av hur jag önskar att mitt badrum såg ut (istället för verkligheten som består av plastmatta i en blå nyans, draperi och ett högst vardagligt handfat. Ja precis som i de flesta hyresrätter)

\\Vedum.se\\ 

Vedums nya serie Free är så fantastiskt snyggt så klockorna stannar ju, här kan ni se fler bilder. Jag kan tänka mig att copy and paste hela baletten. Till detta skulle jag välja att mjuka upp med lite brunt, sand och läder och även lite små detaljer i form av bland annat krämer i fina former (så klart!)









\\Bästa handkrämerna kommer från Björk & Berries\\Förvaringskorg för handdukarna eller kruka till fikonträdet? Korg från Bloomingville\\Snyggt rak set från Edwin Jagger\\Handkräm från L:A Bruket bara för den snygga förpackningens skull\\Klassiska handdukar från Lexington\\Jakten fortsätter på fikonträdet, här från Ikea\\Necessär från Tiger of Sweden, ja tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar